mandag 22. mars 2010

Twitter!

Jeg opprettet for lenge siden en twitter konto, men den har vært lite i bruk. På kurset fikk jeg noen tips og jeg følger noen flere enn tidligere. I tillegg er det noen flere som følger meg, men de blir nok skuffet. Jeg twittrer lite. Må nok finne meg en arbeidfilosofi og gjøre meg opp en mening om hva jeg skal bruke twitter til. Akkurat nå føler jeg kun for å følge noen. Skulle gjerne fulgt noen som jobber med kulturentt eller andre som jobber med kulturportaler. Twitter navnet mitt er Viggo Wanga, men mitt vanlige navn er synlig.

1 kommentar:

  1. Twitter er kjempflott for å følge med på det faglige som skjer. Du trenger ikke være aktiv selv. Ta en titt på hvem de følger de som følger deg! Det er et godt tips for å komme viderer:-)

    Ikke minst, kombiner flere tjenester i tweetdeck eller liknende.

    Mvh Frøydis

    SvarSlett