mandag 22. mars 2010

Starter på nytt med bloggingen!

Jeg har ikke vært strukturert og blogget lite. Derfor starter jeg nå på nytt i håp om å få et kursbevis. Om dette lykkes er usikkert, men bedre å prøve enn å utsette.
På første kurset i Ålesund var det mye informasjon på en gang. Jeg ser på meg selv som en habil nettbruker, men likevel ble jeg sittende med mange spørsmål.
Uansett blogg er opprettet selv om jeg ikke er fornøyd med layout. Synes her var for få valg, men det kan jo være at min kompetanse i blogspot er for dårlig. Jeg har byttet en del fram og tilbake, men endte på denne jeg har nå. Om den vedvarer vil tiden vise.

1 kommentar:

  1. Flott at du er i gang igjen! Du skal nok komme i mål!
    Det er bare å utforske mulighetene for layout. Det finnes muligheter.

    Mvh Frøydis

    SvarSlett