tirsdag 23. mars 2010

Andre samling

Siden jeg ikke har vært flink med å følge studiet ble utbytte for meg trolit dårligere enn for de som har studert hardt. Det positive med den andre samlingen var at Frøydis ga meg en ny giv og jeg har derfor intensivert arbeidet og kommet sånn passe ajour.
Gjennomgangen av 1-8 var nyttig, men jeg merker at en slik dag med mange verktøy og tjenester sliter på hodet og da føles en del av verktøya som meningsløse.

En del av det vi lærer og går igjennom på kurset kan helt klart relateres til jobben min og noe av det er allerede tatt i bruk. Andre verktøy og tjenester har et potensiale og vil helt sikkert bli brukt i fremtiden.
Mens ting som Delicious og egen wiki (Pbworks) vil nok ikke blir benyttet i denne omgang.

thats all!

1 kommentar:

  1. Flott oppsummert så langt! Du har stått på for å ta igjen. Nå skal du komme deg i mål!

    SvarSlett