mandag 22. mars 2010

ting 6

Jeg er en aktiv facebookbruker og har vært det en stund. Der følger jeg med på venner og kollegaer og blir forundret over hvor rike liv enkelte har. Ofte blir jeg sur når jeg ser hvor mye folk reiser og hvor flink de er til å være sosiale, men alt i alt er det bare kjekt.
Har og opprettet en vennegruppe for Kulturnett MR på facebook. OK det, men ikke noe mer.
Som tidligere sagt så er jeg på twitter og MSN er i bruk her på jobben. Vil tro at disse holder foreløpig og at jeg ikke har behov for enda flere.
Facebook har en form for chatte funksjon og det samme har MSN. I tillegg kan en for ikke å vise alt til alle nytte direktemeldingsfunskjoner hvis en ønsker.

1 kommentar:

  1. Du har testa ut det som trengs, men vær også åpne for noe nytt! Har du prøvd ut Googles sin chatt og den nye Buzz?

    Mvh Frøydis

    SvarSlett