mandag 22. mars 2010

Ting 4. Podcast

Som bruker av iphone og dermed itunes så henter jeg ofte ned musikk. Ikke minst på nachspiel så ender det ofte opp med at flere med mobiler og mp3 spillere laster ned itunes. Det er utrolig hvor mye av gode gamle slagere som finnes der ute. Den siste plata jeg lastet ned var Talking heads pg Stop making Sense. Et utrolig godt gjensyn klokken tre om natten. Det kribler i dansefoten når en hører slikt.

Benytter og ofte NRK og tar ned gamle sendinger hvis det er noe som jeg mener jeg bare må få med meg.
Jeg har ingen direkte feed som jeg følger, men laster ned når behovet melder seg. I tillegg har jeg en gratisversjon av Spotify, men også her velger jeg å benytte meg av å leite sjøl.

Så forløpig abbonerer jeg ikke på lyd- og bildeopptak - podcasting :-)

1 kommentar: